het verblijf op Kreta vervolg - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu het verblijf op Kreta vervolg - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

het verblijf op Kreta vervolg

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

09 Februari 2013 | Griekenland, Kreta

Hallo allemaal!
Gister heb ik de Minotauros verslagen! Ik ben zooo blij! Ik zal jullie vertellen hoe het ging:
De kinderen waren zo bang dat ik heb gezecht dat ik hem zal doden en Ariadne had me een draad gegeven die ik aan de deur waar het labyrint begon vast moest maken (zo kon ik de weg weer terug vinden). Daar ging ik dan. Ik liep door het labyrint en ondertussen rolde ik de draad uit. Maar toen hoorde ik een geluid. Ik liep er naartoe en het was de Minotauros! Maar, godzijdank, sliep hij. Ik sloop dus naar de Minotauros toe zodat hij niet wakker werd. Maar toen deed hij zijn ogen open! Gelukkig stond ik al voor het beest en ik stak gelijk mijn (superdure) zwaard in zijn borst! Hij was dood! Ik liep bijna gillend terug door het labyrint, zo blij was ik! En toen ik aankwam stonden Ariadne en de kinderen me al op te wachten. Ik kan mijn geluk niet meer op!

Groetjes Theseus

• 15 April 2013 - 16:57

Mark:

De data kloppen niet. Qua datum is dit het laatste verslag, maar niet qua gebeurtenis.