Thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu Thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

Thuiskomst in Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

04 Februari 2013 | Griekenland, Athene

Hallotjes allemaal!
Toen ik de kapitein hoorde schreeuwen dat er land in zicht was, sprong ik op. Eindelijk! De kinderen zongen en dansden van vreugde. Mijn verdriet om Ariadne was al minder geworden. Ik had zo'n zin om naar mijn vader te gaan! Toen we aan wal gingen stond er een hele grote mensenmassa aan de kust. Een van de kinderen riep: 'Theseus heeft de minotauros verslagen!' Alle mensen begonnen te juichen en tilden me op. Ik wilde naar mn vader toe, maar ik zag hem nergens. Hij was vast en zeker thuis, dus ik ging naar huis maar toen was hij daar ook niet. Raaaaaar..... Toen ik aan het zoeken was zag ik zn lijk liggen tussen stenen........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2013

het verblijf op Kreta vervolg

07 Februari 2013

Het verblijf op Kreta

05 Februari 2013

De zeereis richting Athene

04 Februari 2013

Thuiskomst in Athene

04 Februari 2013

Zeereis naar Athene
theseus

Ik ben Theseus. Ik ben 15 jaar en ik houd wel van avontuur! In mijn reisverslagen vertel ik mijn al mijn avonturen!

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 974
Totaal aantal bezoekers 4158

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: