Thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu Thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

Thuiskomst in Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

04 Februari 2013 | Griekenland, Athene

Hallotjes allemaal!
Toen ik de kapitein hoorde schreeuwen dat er land in zicht was, sprong ik op. Eindelijk! De kinderen zongen en dansden van vreugde. Mijn verdriet om Ariadne was al minder geworden. Ik had zo'n zin om naar mijn vader te gaan! Toen we aan wal gingen stond er een hele grote mensenmassa aan de kust. Een van de kinderen riep: 'Theseus heeft de minotauros verslagen!' Alle mensen begonnen te juichen en tilden me op. Ik wilde naar mn vader toe, maar ik zag hem nergens. Hij was vast en zeker thuis, dus ik ging naar huis maar toen was hij daar ook niet. Raaaaaar..... Toen ik aan het zoeken was zag ik zn lijk liggen tussen stenen........