Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

07 Februari 2013 | Griekenland, Kreta

Hallo allemaal!
Ik ben nu al een paar dagen op Kreta en ik heb een heel leuk meisje ontmoet. Ze heet Ariadne en ze is de dochter van koning Minos, de koning van kreta. Ze is heel erg knap en misschien kan ze me ook nog wel helpen met het doden van de minotauros. De minotauros zit namelijk in een labyrint waar hij nooit meer uit kan. Maar hoe ga ik hem daar ooit vinden? De grote dag is morgen al en ik ben best wel zenuwachtig.
Het is hier op Kreta trouwens ook weer heel mooi, een heel leuk eiland waar veel te doen is. Het lijkt me leuk om hier nog een keer op vakantie te gaan.

Groetjes Theseus

PS hoop dat ik morgen nog leef!

  • 15 April 2013 - 16:58

    Mark:

    Grappig dat Theseus over hoe mooi Kreta is schrijft, terwijl hij de Minotauros moet gaan doden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2013

het verblijf op Kreta vervolg

07 Februari 2013

Het verblijf op Kreta

05 Februari 2013

De zeereis richting Athene

04 Februari 2013

Thuiskomst in Athene

04 Februari 2013

Zeereis naar Athene
theseus

Ik ben Theseus. Ik ben 15 jaar en ik houd wel van avontuur! In mijn reisverslagen vertel ik mijn al mijn avonturen!

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 4153

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: