Zeereis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu Zeereis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

Zeereis naar Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

04 Februari 2013 | Griekenland, Naxos

Hoi allemaal!!
Niemand was natuurlijk heel vrolijk deze zeereis... We waren allemaal heel verdrietig om Ariadne. Waar is ze? Waarom is ze weggegaan? Is ze dood? Er gingen allerlei vragen door mijn hoofd, er zal van alles gebeurd kunnen zijn. De kinderen waren ook verdrietig, zonder haar zou alles niet zijn gelukt. De kapitein probeerde ons op te vrolijken, maar ik werd helemaal knettergek van hem! Hij ging de hele tijd curlingen op het dek en nutella eten maar het vrolijkte me niet op, ik werd er alleen maar gekker van. Hij ging ook helemaal liedjes fluisteren bij mn oor wat echt supergoor was, want hij heeft echt al jaren zijn tanden niet meer gepoetst, en er zat allemaal nutella aan zn baard. Goor! De kinderen vonden de kapitein wel nog steeds aardig, waar ik echt niks van begreep. Ze maakten lol, en ik zat lonely in een hoekje te denken aan Ariadne.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2013

het verblijf op Kreta vervolg

07 Februari 2013

Het verblijf op Kreta

05 Februari 2013

De zeereis richting Athene

04 Februari 2013

Thuiskomst in Athene

04 Februari 2013

Zeereis naar Athene
theseus

Ik ben Theseus. Ik ben 15 jaar en ik houd wel van avontuur! In mijn reisverslagen vertel ik mijn al mijn avonturen!

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 4151

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: