Zeereis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu Zeereis naar Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

Zeereis naar Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

04 Februari 2013 | Griekenland, Naxos

Hoi allemaal!!
Niemand was natuurlijk heel vrolijk deze zeereis... We waren allemaal heel verdrietig om Ariadne. Waar is ze? Waarom is ze weggegaan? Is ze dood? Er gingen allerlei vragen door mijn hoofd, er zal van alles gebeurd kunnen zijn. De kinderen waren ook verdrietig, zonder haar zou alles niet zijn gelukt. De kapitein probeerde ons op te vrolijken, maar ik werd helemaal knettergek van hem! Hij ging de hele tijd curlingen op het dek en nutella eten maar het vrolijkte me niet op, ik werd er alleen maar gekker van. Hij ging ook helemaal liedjes fluisteren bij mn oor wat echt supergoor was, want hij heeft echt al jaren zijn tanden niet meer gepoetst, en er zat allemaal nutella aan zn baard. Goor! De kinderen vonden de kapitein wel nog steeds aardig, waar ik echt niks van begreep. Ze maakten lol, en ik zat lonely in een hoekje te denken aan Ariadne.....