De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg theseus

05 Februari 2013 | Griekenland, Kreta

Hallo allemaal!
Ik had jullie een paar dagen geleden geschreven over het vertrek in Athene. Nu zitten we al voor een paar dagen op de boot naar Athene. Het is heel gezellig op de boot. De andere kinderen zijn heel aardig en ik heb veel lol met ze. We mochten van de kapitein ook even de boot besturen en dat was heel erg leuk!
Alleen ik kan wel zien dat de andere kinderen heel bang zijn voor wat er komen gaat. Natuurlijk heel logisch maar doordat ze zo aardig zijn maakt het de druk groter. Ik wil ze zo graag redden! We komen morgen al aan op Kreta. Wat mij betreft mag deze reis op de boot veel langer duren.
Het is trouwens ook wel mooi op deze boot en als je om je heen kijkt. De boot is heel groot en heeft hele grote mooie zeilen. Het is zo lekker als je die harde wind door je haren laat waaien. Om je heen zie je alleen maar zee. We hebben zelfs één keer een dolfijn zien zwemmen!
Ik geniet hier dus enorm!

Groetjes Theseus

PS ik schrijf snel weer!

  • 15 April 2013 - 16:54

    Mark:

    Titel klopt niet: moet Kreta zijn. Wel leuk echt vanuit het perspectief van Theseus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2013

het verblijf op Kreta vervolg

07 Februari 2013

Het verblijf op Kreta

05 Februari 2013

De zeereis richting Athene

04 Februari 2013

Thuiskomst in Athene

04 Februari 2013

Zeereis naar Athene
theseus

Ik ben Theseus. Ik ben 15 jaar en ik houd wel van avontuur! In mijn reisverslagen vertel ik mijn al mijn avonturen!

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4166

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: